Gyakran Ismételt Kérdések
Összegyűjtöttük a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Servus Pálinka
Ha nem találod a kérdések között azt, amit keresel, bátran keress minket a +3670 325 4140 telefonszámon, e-mailben az info@servuspalinka.hu címen vagy egyszerűen küldj üzenetet nekünk a kapcsolat oldalon található űrlapon keresztül.
Hogyan tudok rendelést leadni?
Összes termékünket a Termékeink menüpont alatt találod. Ha megtaláltad a Neked megfelelő ízt és kiszerelést, kattints rá és a termék adatlapon a számodra optimális lehetőségeket kiválasztása (csomagolás, kiszerelés, alkoholfok) után kattintsa a Kosárba teszem gombra. Ezt követően jobb fent, a Fiókom menüpontotra helyezve a kurzort, válazd ki a legördülő menüpontból a Kosár oldalt és kövesd az ott található instukciókat. Ha bárhol elakadnál, bátran keress minket weboldalunkon feltüntetett elérhetőségeink bármelyikén.
Telefonon is rendelhetek?
Természetesen igen! Rendelésedet webáruházunkon keresztül, telefonon, e-mailen és személyesen is leadhatod felénk.
Hogyan vehetem át a rendelésem?
Előzetesen leadott rendelésed átvételére személyesen és kiszállítással is átveheted tőlünk, ahogy Neked kényelmesebb.
Hogyan tudok fizetni?
Webáruházunkon keresztül leadott rendelésedet előre átutalással, bankkártyával és készpénzzel is kifizetheted.
Mikor kapom meg a rendelésemet?
????
Hogyan tudom módosítani a már leadott rendelésemet?
Leadott rendeléseidet ide kattintva találod: Rendeléseim. Ha módosítani szeretnél a leadott rendeléseden, vedd fel a kapcsolatot velünk telefonon, e-mail vagy személyesen a kapott rendelési számra hivatkozva.
Hogyan módosíthatom a rendelésnél megadott adataimat?
Rendelési adataidat ide kattintva tudod módosítani. Fontos, hogy ha már leadtál felénk egy rendelést, akkor az ide beírt friss adatok nem írják felül a már meglévő rendeléseidet. Ebben az esetben e-mailen, telefonon vagy személyesen jelezheted felénk a módosításokat.
Servus Pálinka
Éld át a találkozást!